Advertisement

גלעד שליט - נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן .

נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה.

גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . ישי×'×
ישי×'×" ×'×'ו×"×" | מוס×"ות קרית ×"ישי×'×" ×'ית אל from www.ybe.org.il
נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב . מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן .

מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ.

הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר . אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם. נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, .

נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה.

גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . Gilad Shalit, ex-IDF soldier held by Hamas for 5 years, is
Gilad Shalit, ex-IDF soldier held by Hamas for 5 years, is from static.timesofisrael.com
לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב . שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר . מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן .

אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם.

נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב . לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . גלעד שליט, לוחם שיריון, יליד נהריה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו.

נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר . גלעד שליט, לוחם שיריון, יליד נהריה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו .

לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב . N12 - ×'תו של קור×'ן טרור: "×'ש×'יל שלום - נכון לשחרר את רוצח א×'×™"
N12 - ×'תו של קור×'ן טרור: "×'ש×'יל שלום - נכון לשחרר את רוצח א×'×™" from img.mako.co.il
נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב . לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר .

נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה.

גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם. מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. גלעד שליט, לוחם שיריון, יליד נהריה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי. הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר . אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב .

גלעד שליט - נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן .. מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . גלעד שליט, לוחם שיריון, יליד נהריה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי.

Posting Komentar

0 Komentar